Sidor

söndag 18 december 2011

Hej bloggen

Det är lite lågt på bakfronten just nu, jag har varit sjuk och sedan varit i någon slags Musikhjälpentrans. Men snart blir det av hem till de blekingska trakterna och då blir det julstök så det heter duga!
Den här helgen spenderas i Kalmar hos min kära syster. Idag fikade vi på Kullzénska caféet, superfint café med massor av gamla grejer i en våning i ett gammalt hus. Väggarna var jättefint målade, söta små stolar och kakelugnar. Där hade jag gärna flyttat in vilken sekund som helst! Champis med sugrör och en supergod drottningpaj, bakad på äkta smör, blev det till fika.


6 kommentarer:

Ann-Sofi MATSAFARI sa...

Fin bild:) Det är så kul att se bloggaren i egen hög person då och då hihi

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Jag ÄLSKAR kullzénska, godaste teerna har de också <3 Jag har också varit urdålig på det där med blogg den här helgen, så blir det ibland :)

Cupcakesfluffan sa...

Du vann min tävling som jag hade i samarbete med Sockerflinga, maila mig din adress så skall jag se till att Sockerflinga får den cupcakesfluffan@telia.com

Mvh

Linda/Cupcakesfluffan

Loppanpoppan sa...

Åh vad sugen jag blev på champis nu :) Vet inte hur många år sedan det var jag drack en senast! Provade förresten dina pepparkakscupcakes häromdagen. Goda! Tack för tipset!!

Evelin sa...

Åh, vilken fin bild! Och skönt att du är frisk igen. Caféet verkar supermysigt, vi måste åka till Kalmar någon gång! :)

Emma Prené sa...

Ann-Sofi, Lite regnrufsig i håret, men visst är det jag :)

Alexandra, jag drack inget te, får ta det nästa gång!

Cupcakesfluffan, har skickat mejl :)

Loppanpoppan, När jag såg att de hade champis var jag bara tvungen att ta det! Vad kul att du gillade cupcakesen, roligt när man får höra att folk bakat från ens blogg :)

Evelin, det får vi göra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...