Den här underbara knallrosa resväskan var på rea, kostade bara 25 euro så den var jag bara tvungen att ha. Måste ju ändå ha en resväska extra sen när jag åker hem från Frankriket. Jag kommer ändå använda den sen när jag kommer hem, perfekt storlek när man ska någonstans över helgen.
Dessutom syns den ju bra på rullbandet, och alla ser ju att den är min!
2 kommentarer:
Vilken söt!
Är nog ingen risk att du inte hittar din väska ;)
ÅHÅHÅ!!!! Jag vill ha, jag vill ha! Helt fantastisk =D
Skicka en kommentar