Sidor

söndag 10 juni 2012

Start för sommarens loppisar

Nu på sommaren börjar ju loppisarna på allvar. Då jag varit utomlands de två senaste somrarna, tänker jag det här året gå på så många loppisar det bara går! Jag är så himla pepp på detta och tänker skriva lista över både loppisar och sådant jag är på jakt efter.




Årets första riktiga fynd hittade jag dock i pappas förråd! En grön trälår där det står "Ta skruv" på. Hur fin som helst! Eller ja, full med rost och spindelväv och döda spindlar... Men efter lite skrubb med såpa och vattenslang blev den ren. Nu får den husera mina skor!

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh, vad underbart! Jag älskar ju också second hand, loppisar och allt vad det heter!:D Kommer vi att få se dina fina fynd..?;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...