Sidor
Blogg
fredag 17 juni 2011
I Paris
Jag är nu framme på Disneyresidenset. I en skabbig lägenhet. UTAN UGN! Min kära bakblogg kommer ju att dö utan ugn, så nu behöver jag tips på vad man kan baka utan sådan. Det kan ju inte bli chokladbollar hela tiden....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
LinkWithin
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar