Sidor

tisdag 6 mars 2012

Cake pops - Nallebjörnar

Nämen titta så söta! Cakepops är ju alltid både gott och gulligt och idag kommer de i formen av nallebjörnar!


Kaksmulorna är en vanlig vaniljsockerkaka som jag har blandat med chokladfrosting eller jordnötssmör (och lite mjölk, det blev så torrt).


Ett urval av strössel måste man ha till cake pops. Leta bland lösgodiset är också ett bra tips! Öronen på nallarna är från tablettaskar, bra form och storlek!



De blev inte så bra som jag ville dock. Först krånglade chokladen, så jag bytte till blockchoklad. Den sprack dock och stelnade för snabbt så jag inte hann trycka dit alla dekorationer. Ögonen blev lite läskiga också då min penna strejkade... Kanske de mer liknar koalor? Den med de små öronen är nog en utter iallafall. Aja, några blev ju representabla nog att visa upp här! Blev också några cakepops i mer rosa nyanser, de kommer en annan dag!



3 kommentarer:

Helena, Craft and Creativity sa...

MEN så söta! I dubbel bemärkelse! :-) :-)

Jessica sa...

Åh, jisses vad fantastiskt fint!

Nina sa...

Åååå, de här var ju ungefär HUR söta som helst!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...