
Då provar jag för första gången på att göra Blondies! Det är som blonda brownies, alltså utan kakao. Receptet tog jag
härifrån. Farinsocker ger sådan god kolasmak, så detta blev nog den smaskigaste smeten jag någonsin har smakat. Man måste smaka smeten, annars räknas det inte att man har bakat!

Jag hade dock ingen mörk choklad hemma så jag slängde i några stackars valnötter, lite vit choklad och några överblivna chokladpluppar.

Även slutresultatet blev himla gott! Sådär sega och saftiga, mums!
1 kommentar:
oh, det ser fantastiskt gott ut! Har heller aldrig provat att göra blondies, men jag vet inte varför, det verkar smaskigt. Älskar dina bilder, jag har fortfarande lite att lära ;)
Skicka en kommentar