Till frukost idag blev det mango-kiwi-yoghurt-glass. Som en smoothie, men fryst. Jag tog en burk konserverade mango, sisådär tre kiwi och hällde i resten av yoghurtpaketet och sen sjuss in i frysen. Fick dock micra lite i morse för att få ut det ur förpackningen... Men oj så gott! Lite extra energi när jag ska till biblioteket och tentaplugga strax!
1 kommentar:
Vilken kul idé! Vad mycket roligare det blir att äta frukost om man får glass serverat =D
Skicka en kommentar