Sidor
Blogg
lördag 19 februari 2011
Radio
När jag är i köket brukar jag alltid ha radion på, och då lyssnar jag på Radio Gold såklart. De spelar de bästa låtarna från 60, 70 och 80-talet. Perfekt helt enkelt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
LinkWithin
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar