Sidor

tisdag 10 maj 2011

Brownieglass

Ikväll blir det finbesök av familjen så då får man ju se till att bjuda på något gott! Visst har jag ett antal kakor i frysen, men det gör ju inget att fylla den med lite till... Så det blev lite glass, med brownies! Så lite användning fick jag av kakorna i frysen iallafall. Bara att blanda ihop en glassmet med lite vanilj i och sen i med browniesbitar. Varför köpa glass av de dära snubbarna Jerry och Ben?


Detta får bli mitt första bidrag till Månadens sötsak på sötasaker.se, som har temat återvinnning denna månaden!

2 kommentarer:

Minna sa...

Det både låter och ser verkligen smaskens ut!

Hanna sa...

Det vattnas i munnen bara av att titta på glassen. Synd att jag inte har några brownies över så att jag kunnat testa att göra den NU...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...