Igår tog min käraste syster studenten. Grattis till henne ♥
Det hade ju varit så roligt att få göra söta cupcakes, cake pops eller hederlig tårta till släktkalaset som följer utsparken, men nu är min syster något kräsen och gillar ingetdera. Så hon valde jordgubbspaj, vilket duger precis lika bra!
Det är bara att blanda lite jordgubbar med socker och potatismjöl och sedan på med sin godaste smulpaj. Lite vaniljsås på så hade det kunnat bjudas på självaste Nobelfesten!
2 kommentarer:
Hej Emma! Var inne och knyckte en pajbild av dig så jag kunde visa hur gott vi åt igår - länkade till din fina sida också! :-) Trevlig helg! Charlotte
Ser mycket gott ut. Inte mycket som slår en god efterrättspaj.
Skicka en kommentar