Inte taklampa, utan kaklampa! Hittade den här idén i franska Elle. Så jag köpte mig en röd sladd på Clas Ohlson och lite våld, kopplande och balanserade resulterade i den här skapelsen!
Den är ju säkerligen lite lagom brandfarlig, men om man har energilampa i så borde det ju inte bli farligt varmt. Den blev söt och trevlig minsann, fast jag ska nog ha den som fönsterlampa i min nästa lägenhet.
1 kommentar:
vilken söt! :) bra idé, får testa det själv nästa gång det behövs en ny lampa. fin blogg :)
Skicka en kommentar