Sidor

söndag 22 januari 2012

Om att jobba på Disneyland

Inga kakor idag, vill mest bara informera lite. Jag ser att några har googlat om att jobba på Disneyland och kommit in på den här bloggen. Till alla er säger jag bara: gör det! Det var en superkul sommar, man får se vad som händer bakom kulisserna och träffa folk från hela världen. Dessutom får man ha snygg kostym på sig, iallafall om man har tur som jag och hamnar i Fantasyland :)  Man får se prinsessorna varje dag, trilskas med kunder som inte förstår att jag inte förstår spanska och skratta med kollegerna backstage. Det bästa är att ta en runda i bergochdalbanan när man slutat för dagen. Vem vet, kanske jag åker tillbaka i sommar, ifall man inte får något annat sommarjobb.

Ville mest bara säga att man kan läsa mer på min andra gamla/reseblogg Mademoiselle Prené om man vill veta lite hur det var. Annars är det bara att mejla eller kommentera om man har några frågor! 


2 kommentarer:

Ann-Sofi MATSAFARI sa...

Oh vad spännande! Jag ska genast gå in och läsa:)

Emma Prené sa...

Gör du så :) Om du bläddrar bak till 2010 så står det om när jag var au pair också!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...