Tjuvstartade lite med höstens godismakeri när jag såg de här fudgebitarna. Dock hade jag lite dåligt med mörk choklad och mint så lite vanlig mjölkchoklad fick duga. Men åh så gott det blev! Smälte i munnen och försvann även från skålen väldigt snabbt...

1 kommentar:
Vilken fin blogg du har!
Skicka en kommentar