Sidor

fredag 18 mars 2011

Brownies

Ännu ett av mina favvobakverk! Säger jag inte det om nästan varje kaka jag bloggar om...
I alla fall, den här gången handlar det om brownies.


Mycket choklad behövs! Hacka, hacka...


Choklad smälts med smöret, sedan i med socker.
Blanda, blanda! Bytte ut lite av sockret mot farinsocker, det blir god smak av det.


I formen, och sedan färdiggräddad!
Nämen vad gömmer sig i den här lilla burken?


Jo, det ska jag berätta för er, det är dulche de leche. Denna underbara skapelse som med fördel förtärs direkt ur burken!


Först på med det och sedan ännu mer choklad!



Färdigt! Receptet kommer från Kalasgott och de blev verkligen kalasgoda!

1 kommentar:

Alexandra - kärlek på tallrik sa...

Åh Gud, jag kommer drömma lyxdrömmar om dessa brownies i veckor framåt, jag höll verkligen på att äta ihjäl mig på dem! Så SJUKT goda, massa kladd, massa underbar dulce de leche och massa, massa, MASSA kärlek (aka choklad). MUMS! Du är så duktig <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...