Jag gillar verkligen mat i vilken man kan slänga i lite vad man hittar i kylskåpet. Jag har köttfärs, morot, zucchini/squash/courgette (inget av det går att stava till), lök, tomat, vitlök och självklart champinjoner.

Det allra bästa med lasagne är att den är godare när den värms upp!
1 kommentar:
Lasagne är ju så gott!! Ha en fortsatt jätte härlig helg! Kram Daniella - BakeCake
Skicka en kommentar