haha, ååh, fy bubblan, inte kan du göra knäck i oktober! Eller jo, det är klart att du kan, det är ju såå gott =D Jag brukar inte kunna äta mer än ett par stycken på grund av att de är SÅ söta, men de där första är så otroligt underbara <3 För att inte tala om juliga!
Hej Emma! Vilken fin blogg du har! Jag har precis flyttat från Växjö till Skåne, Edenryd närmare sagt och såg att du har flyttat från skåne till Växjö, då kunde jag inte låta bli att dra lite på smilbanden och kommentera såklart! Kolla gärna in min blogg Ha det bra!
6 kommentarer:
haha, ååh, fy bubblan, inte kan du göra knäck i oktober! Eller jo, det är klart att du kan, det är ju såå gott =D Jag brukar inte kunna äta mer än ett par stycken på grund av att de är SÅ söta, men de där första är så otroligt underbara <3 För att inte tala om juliga!
Jag vill baka lussekatter!
:O
Hej Emma!
Vilken fin blogg du har! Jag har precis flyttat från Växjö till Skåne, Edenryd närmare sagt och såg att du har flyttat från skåne till Växjö, då kunde jag inte låta bli att dra lite på smilbanden och kommentera såklart!
Kolla gärna in min blogg
Ha det bra!
Sv: Ja ellerhur, ju mindre desto bättre :)
Åh hjälp så gott med knäck, jag längtar tills jag och min granne ska julbaka, det kommer bli riktigt mysigt!
Helt rätt! :)
Skicka en kommentar