Sidor

måndag 28 november 2011

Emmas plåtburkar - nummer två

De färgglada burkarna från Derrière la Porte har jag tittat på jättelänge, till och med långtinnan de blev jättepopulära. De är ju så färgglada med gulliga figurer och söta texter på franska. Sånt jag gillar!


Den här rosa är till för "Les secrets du sucre", sockerhemligheter ungefär. I den har jag spritspåsar, små flaggor för att dekorera kakor och lite annat smått. Jag tror jag fick denna i födelsedagspresent för något år sen. Nu står den på köksbänken framför min strösselhylla och ser fin ut.


2 kommentarer:

sugarvictim sa...

Jag samlar också på dessa underbara burkar! :)
Men den du har på bild har jag aldrig sett, vill haaa! Super söt!

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

ÅÅÅH! Du har ändrat designen! Jag ÄLSKAR DET =D Verkligen fint och annorlunda, precis som det ska vara <3 Och de här burkarna får jag inte nog av, och ändå har jag inte en enda... Men jag gillar dem skarpt ändå ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...