Sidor

torsdag 16 februari 2012

Husmor Emma ett år!

Idag fyller Husmor Emma ett år! Jag har länge gillat att baka och tänkte att det kanske borde dokumenteras och visas upp för världen. Dagen därpå berättade jag för min väl Alexandra (Kärlek på tallrik) att jag startat en bakblogg, och hör och häpna det hade hon också gjort samma dag! Trots bristen på ugn under sommaren och liten svacka efter jul så har det blivit 200 inlägg med mestadels kakor men även lite mat och pyssel.

Det har varit väldigt roligt att blogga om kakor, det ger mig motivation att prova på nytt och ta mig tid till bakning oftare. Jag kanske inte är den mest påhittiga bakerskan, bästa fotografen eller största bloggerksan, men jag tycker det är roligt och jag älskar alla fina kommentarer. Genom bloggen hoppas jag att jag kan inspirera andra till att baka och pyssla. Tänker definitivt fortsätta blogga och bli bättre på att visa upp allt pyssel jag har för mig hemma hos mig!

Här kommer lite favoriter från året som har gått (det här var inte lätt att välja ut ska jag säga....)










7 kommentarer:

Victoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vicky sa...

men jag dööör på bilderna. HUR gott?

vardaxlyx sa...

STORT grattis i efterskott!
Jag vill även önska dig en kanon trevlig söndag!!
Kram i massor!!

Charlotte sa...

Grattis i efterskott - du är så duktig!! :-) Har grattat dig på min blogg också. Kram Charlotte

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Grattis till dig!! Jag kommer så väl ihåg den dagen, det var hur kul som helst att vi startade bloggarna SAMMA dag utan att ens ha nämnt det för varandra innan O.o Du är så HIMLA duktig!! Tänk, jag har ju fått smaka massor av de här smaskigheterna också, det är jag så glad för <3

Anonym sa...

Har du gjort allt det där? Så grymt fint!!:D Gillar också att baka, men gör det så sällan.. :/
DU har också en sån fin blogg!!

Emma Prené sa...

Vicky, varsegod att dregla ;)

Vardagslyx, tack så mycket ! :D

Charlotte, tack igen!

Alex, väntar fortfarande på updates från din blogg :)

Anonym, visst är det mina kreationer. Baka mer, det gör en glad! Och alla i ens omgivning som får smaka på allt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...